ayseegul_20 Merhaba kızlar.14.haftam bitmek üzere.Hamile kalmadan önce ara ara bacaklarımda morluklar olup geçiyordu anemiyim kan ilaci kullaniyorum hamileykende pihtilasmayla ilgli skntm yok ama dktrm onceki düşüklerime onlem icin coraspin verdi kullaniyorum demr eksklgm icinde maltofer kullaniyorm.yasayan var mi ara ara olup geciyo
Mervednr ayseegul_20 bende anemi hastasıyım o morluklar normal deniliyor canım genelde. Zaman zaman olup geçiyor
ayseegul_20 sevval55 Hamileligimden once kansizlik tedavisi gordugum icin kan ilacini biraktigim an morarirdim simdi yine farkettim
nartanemm merhaba canim bendede demir eksikliği var morluklarim böyle bir parmak basmış gibi büyüklükte çıkardı hamile kalmadan öncede oluşuyordu ama birkaç gün sonra p küçük musluklardan hariç alt bacağının arkasında kocaman bi morluk görünce korktum doktora gittim burdaki doktor normal dedi hamilelikte kan aldı bugün sonuç cikicak 34 haftaligim bu arada birde üzülünce daha mi çok tetikliyor bilmiyorum ama uzuntudende daha fazlalaşıyor
ayseegul_20 nartanemm Benimde hamileligim oncesinde kansizligim vardi simdi yine var ama neden olustu ki hamilelikte o kafama takildi doktoruma yazdim simdi cnm
nartanemm sonuçlarım temiz cikmis herşey yolunda sanırım bu demir eksikliğinden ve bebekte bizimle beslendiginden o büyüdükçe eksikliği görünüyor ben demir folik omega 3 kulanıyorum birgün aksatma dedi doktorum demiri sizde aksatmayın haplarınızı geçmiş olsun 😘
ayseegul_20 nartanemm Demiri hep iciyorum sadece 2-3 gün multivitamin omega 3 iceren ilacimi icmemistim.canım doktor banada tahlil yapalim dedi daha gecen gun yeni kan tahlili vermistim sizde tahlilde nelere baktı doktorunuz
ayseegul_20 Multivitamin omega 3 yagi iceren ilacimi 3-4 almamistim ondan mi kaynaklandi bilmiyorum.doktorum geldiginde tahlil yapalim bakayim bi morluga dedi
nartanemm canım burda sistem biraz farklı almanyadayim eşim sonucları arayarak öğrendi herşeye baktık demisler 🤷🏻♀️