anya1234 Kizlar merhaba, 37,4 olduk ve dünden beri halsizlik,bel agrisi ve idrara cikma yasiyorum.. Dogum belirtisimi acaba?
yagmurtimaguz anya1234 hiç duymadım bebek aşa inmiştir baskılıyordur o zamanlar ağtışar ve idrara çıkma artar Doğumun gerçek 3 belirtisi var nişan su gelmesi ve en önemlisi sancıların düzenliliği