Smraozn12 maybeone_34 bnmde sol gögüs buyuk bugun ögrendik kız 🐣 11 haftada erkek tahmini yapıldı bugun 13+4 oldk 2li testin sonucunu aldm baktım beta hgc degerine ordan anladım kız oldgnu😂
Ayserkan Zumer vala cnm suan da sağ gogsum dolgun ve bebisim erkek yani bi kesinligi yok herkesin farklı olabiliyo ama bu happy mom programında bile sağ göğüs dolgun sağ göz daha parlaksa erkek diyodu. Her neyse hayırlısı olsun
Ayserkan maybeone_34 10. Haftadayken bebekle ilgili bilgi verdiği zaman okumuştum o haftalar arasında yazmistilar
Baloglum93 12 haftalıkken gece gittiğim nöbetçi doktor yüzde yüz erkek dedi bı hafta sonra kendi doktoruma gittim şuanda bişey diyemem iki hafta sonra gel dedi ama gece gittiğim doktorun USG su çok kaliylteliyfi kendi doktorumunki çok eski bı USG
Aslgly maybeone_34 aslında ultrason aletinin kalitesiyle değişiyor. Bana 13. Haftada yüzde yüz kız dediler. 15te yine yüzde yüz kız dediler 🙈🙈
Deryadeniz07 maybeone_34 tam 12 haftada yaptırdım canım. Doktor kemik yapısı ve duruşuna göre söylüyorum demişti ama %70 olduğunu özellikle belirtti ☺️😌
Peri92 Merhabalar ilk gebelikde bebeyinizin haraketlerini hangi haftada hiss etdiniz?bende 17+4 daha hissetmiyorum endişeleniyorum
Tubakrblt Superfreshlerim Peri92 ben 19 oldm ama halen hissetmiorum 🙄 endise etme doktorumgelir daha dedi sabirla beklicz mecbur