Bsyldrmdlk Sabah 6 dan beri belimde inceden bi ağrı var sızı şeklinde devam ediyor şu an. 38+1 deyim. Ne nişanım geldi ne suyum. Hastaneye koşmakta istemiyorum her durumda. Doğum başlıyor olabilir mi diye düşünmüyo değilim 🤷🏻♀️
Btlblgn Bsyldrmdlk benimde bel ağrım oldu önce Halim yoktu tüm gün sonra gece kaşığıma ağrı girdi doktora gittim doğum başlamıştı ne nişanım gelmişti ne suyum
Mervednr Bsyldrmdlk ağrılarını kontrol et canım doktorum bana nişanı suyu gelmeden doğuma giden çok var onu bekleme dedi. Sancı vs olursa takip et düzenliyse gel demişti. Hayırlısı olsun canım sen takip et
Genc_anne_adayi Ben daha 26 haftalğm o evreye gelmedik ama araştırmalarım ve burda okuduğum kadarıyla önce nişan sonra su geliyormuş. Kasılmalar illaki oluyormuş doğum yaklaştığı için tavsiyem bol bol yürüyüş yapın hurma yiyin zaten dayanamayacak gibi olursanız hastaneye gidersiniz ama bence hastaneye gitmekte de aceleci olmayın malum suni sanciyi dayıyorlar🤦
Bsyldrmdlk Genc_anne_adayi evet o yüzden hemen gitmek istemiyorum şu an hala devam ediyo şiddetlenmesini bekliyorm 🙄
tubasd Bsyldrmdlk gerçek doğum sancıları pozisyon degistirdiginde gitmeyen ve git gide artan şeklinde oluyor ona göre takip et kendini Allah kurtarsin selametle inşaallah
Bsyldrmdlk Mervednr Sabah düzenli bi şekildeydi şimdi yine geliyor ama daha uzun aralıklarla 😞 Sıklaşmasını,şiddetlenmesini bekliyorum 😞