Zeyk Hayırlı geceler herkese 10+6 günlük hamileyim. Ara ara karın ağrısı şikayetim olur hemen geçer. Bu dönemde normal diye biliyorum ama bu gece ağrı uykumdan uyandırdı! Sağımdan karnıma doğru bıçak saplanmış gibi birden ağrı girdi bir iki dk sürdü geçti çok korktum bunu yaşayan varmıdır? Ne öneriyorsunuz? 29agustosta kontrolüm var daha önce gitmeli miyim hastaneye ? Herkese teşekkür ederim şimdiden 🙏