Mom72626 Yine uyku yok yine bacak ağrısı ayak ağrısı gözümden düşen uykusuzluk... 😓 Bebek kasılıyor toplanıyor soluma yatamıyorum resmen kolu var orda. Bir an önce sağlıklı bir şekilde doğurmak istiyorum 🙏🏻😓
MMinee Mom72626 kıyamam çok az kalmış. Sabredin. Kramplar mahvediyor zaten.Bu saat 5 uykusuzluğu nedir ya bende hep öyleyim🤔🤔🤔
Fasulye_annesi Mom72626 Rabbim hepimizin sizinde hayırlı bir şekilde kurtulmasını nasip etsin 🤲🏻 Magnezyum kalsiyum alın
Merveykaya Bol hareket edin magnezyum alın azalacaktır kramplarınız🙏Merak etmeyin çok kosa bir süre sonra yavruyu kucağınıza alınca da bu saatlerde emzirmekten uyuyamayacaksınız ☺️🥰 bende ah bi doğursam rahatlasam diyordum hep☺️
Oglum_ege Bende 39 haftalık anne adayı olarak uykusuzum 😂 bu gece hiç uyumadım sağ salim kavusuruz insallah doğum sonrasına hazırlık yapıyoruz resmen