ErenArden tuvalete sıkıştım diyerek lavobaya gittim . İmsak vakti idi . Kulozete oturmamla birlikte şarılt istemsiz yani idrar gibi tutamayacağım şekilde suyum geldi . Sancım vardı ama kesik kesik . Baktım karnım taş gibi. Boynumdan aşağı ılık duş aldım . Sakince kayınvalideme seslendim . Beni giydirdi sağolsun . Bir telaş ettiler nerdeyse beni almadan gideceklerdi 🤣 kayıt olurken Doğuma bu mu Doğum yapacak hiç Doğum yapacağa benzemiyor dediler . Sonra 7 de bir sancı bastırdı . Öğleyin 13;18 de bebeğimi kucağıma aldım Allah’ıma şükür .