doaa Adetim normalde de düzensiz fakat yine de yakın tarihlerde olurdu bu ay olmadım 20 gün geciktim ve bugüne kadar 7 tane test yaptım ve hepsinde negatif sonucunu aldım.Ama olmadığım için stres yapıp acaba diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum sizce?
arzu_glyprk doaa merhaba hayırlı geceler. Ben 40 günde bir adet gören biriyim. Ve merak etmeyin şuan 5 haftalık hamileyim İnşAllah pozitif çıkar
Derya0707 Ben 40-42 günde 1 adet oluyordum gecikince 46. Günde Rast yaptım deger baya yüksek 7. Haftalık hamile oldugumu öğrendim
doaa karnımın alt tarafı hafif şiş ve akıntım oluyor olmadığımdan dolayı diye düşündüm ama bilmiyorum yaşım küçük kan testi vermeye çekiniyorum
Zeyk doaa kaç yaşın? Çekinme nedenin tam olarak nedir ki ? Gebe isen bunu en sağlıklı kan tahlilinde öğrenebileceksin.