Hsrtkc Psikolojik olarak zor bir hamilelik süreci geçirdim. Maddi manevi ailesel sorunlar nedenler yüzünden çok kötü bir hamilelik dönemi geçirdim bide üzerine çabası Hep korku hep bir tedirginlik var dı ilk öğrendim den itibaren 12 yıl üzerine yeniden hamileydim ve aynı zorlukları yaşamaktan çok korkuyordum. Neyseki endişelerim korkularım hepsi boşmuş. 20/08/2019 salı sabah korku Ve endişe içerinde gittiğim dogumdan Mutlu huzurlu Ve sağlıkla çıktım korktugum hiçbirşeyi yaşamadım narkoz korkusu uyanamama korkusu sezeryan sonrası geçmeyen ağrılar hepsinin tersi oldu hayatımın odak noktası olan 12 yaşındaki sarı kedim me kap kara bir kız kardeş geldi🥰🥰 3 kişiydik şimdi 4 kişi olduk ❣️ Arkadaşlar doğumda sunu anladım ki doktor çok önemli özellikle sezeryanda ilk oğlumda Doğum sonrası çok cektim Allah’ıma şükür bunda hiçbir sıkıntım Yok 🙏 oğlumu özelde Doğum yapmıştım ilgi alaka çok iyiydi ama yıllar sonra anladım ki doktor iyi değilmiş dikişlerimi hiç düzgün atamamış🤔 bunda ise Allah’a şükürler olsun devlette Doğum yaptım iyiki de devlete gelmişim doktorumu bulmuşum binlerce şükürler olsun 🙏🙏 kara kızıma 38+4 kavuştum