Rumeysa17 kendimi bildim bileli hep jiletle aliyodum sonradan doğumda napcam diyr düşündüm 3 aylikken falan agdaya basladim ama kendim cesaret edemedim. Kuaförlere de guvenemedim mahallemizde evlere gelen bi abla var agdasiyla onu cagirdim bi cesaret. Elide cok hafif sagolsun 33 haftaligim ayda bi gelir yapar gider en rahati agdaymis onu anladim ama asla kendim yapamazmışım. Hele ki dediginiz gibi koca göbekle uff cok zorr