Kızlar dün kahverengi lekelenmem oldu sabah doktora gittim şimdilik sorun yok istirat et yat dedi progestan falan vermedi yatıcaksın dedi aksama doğru kırmızı renge döndü acile gittim bir orkidi dolduracak şekilde olmadığı sürece korkma tuvalet harici de ayağa kalkma dedi son adet tarihime göre 6 haftalık hamileyim ama ultrasonda daha görmedik bebeği karından baktığım icin gözükmwmesi normal Demişti Çarşamba gittiğimde . 10 gün sonra gel dedi . Kanama devam ediyor çok değil ama pecetey sildikçe ve karnım bacaklarım agrıyor napcam ben ilaç ta vermiyorlar bebeğim beni bırakıyor mu 😭😭