Guguni Aynı beni anlatmışsın 😄 Benimde 5.haftada bi başladı mide bulantısı halsizlik 12.haftadayım yeni yeni kendime geliyorum. Ben de tatildeyim çok şükür hep ona dua ettim. Her gün ağlıyordum halime durup dururken şimdi çok şükür daha iyiyim yavaş yavaş geçecek, artık yediklerimi çıkarsam da normal karşılıyorum alıştım senin de geçecek inşallah biliyorum çok zor ama bunun bir süreç olduğunu düşün Allah dayanma gücü versin ❤️