Ekincis
Kızlar bugün meme kuruluğum için eczacıya danışıp krem aldım lansinoh vardı aklımda ellerinde yokmuş dermolife lanolin kremi aldım 20mg 30 liraya yakındı. Lanolin içeren kremlerin koktuğunu tahmin ediyordum koyun ve keçi yünüyle felan alakalı bi maddeydi berbat kokuyor. Bunun bebeğe zararı olmayacağını silmek yeterli olduğunu meme reddi yaşamayacağımı ama başka markalarda iyi temizlemek gerektiğini söyledi. Ama kendimi ahırdan çıkmış gibi hissediyorum. Bu markanın ürünü kokuyor bilginiz olsun 🌸