Ebiyim
İkilide sonuç iyi ise üçlü ve dörtlüye gerek yok dedi doktorum. Detaylıyı da 21. Hafta içerisinde yaptırdım. Bebek büyüdüğü için daha iyi görüntü alıyoruz dediler. Bir kaç yere sordum fiyat alırken hepsi aynı şeyi söyledi.
Şeker yüklemesine gelince daha önce de bu konu ile ilgili bir çok konu başlığı açıldı. Aldığınız şeker 2 dilim baklava şekeri olduğundan ben karşı değilim fakat yüklemeden bir gün önce kanamam olduğu ve yatışım yapıldığı için yaptıramadım. Ama gizli şeker kan tahlillerinde çıkmıyor maalesef. Öyle anlatıldığı gibi öcü değil şeker yüklemesi