Anneyimki bende karnımda biraz daha mı dursa ki diyorum hareketleriyle uyutmuyor sadece ama rahatımız iyi en azından diyorum doğunca ağlayacak ilk gebeliğim napacağımı bilemyicem DİE korkuyorum sonra da hemencecik doğsun istiyorum çok karışık çok güzel şeyler sağ Salim kavuşalım inşaallah 🥰🙏🏼