Goks3n Kızlar merhaba , 23+3 teyiz geçen hafta bebek hateketlerini çok fazla hissettim ayakta yatatken otururken hep tekmeliyodu özellikte bu saatte yattığımda ve hareketleri keskindi. 2 gündür çok yavaşladı ve eskisi gibi keskinde değil yani oynadımı oynamadımı tam anlayamıyosun gibi hafif. Sizce normalmi ne yapmam lazım acile gideyimmi yardım lütfen :((
azizeguneyy Goks3n kuzum ben 25. haftadan sonra net tekmelerini hissetmeye başladım biraz daha dişini sık. bazen çok derin uykuya dalabiliyorlarmış
Gamizz Goks3n bu haftalarda düzensiz oluyor canım aynı endişeyi bende yaşamıştım araştırdım bir çok gebe aynı şeyi yaşıyor endişelenme😊
Aysedgrlikrkmz Goks3n bu haftalarda çok normal hiç hareket etmiyorsa dokturna git ama hafif hissediyorsan arada bş hissediyorsan normal canım
Goks3n [silindi] ya inşallah canım okadar tedirginimki :( hastaneye gidicem zor duruyorum eşimde sana öyle geliyodur korkma diyo deli ediyo rahatlığı
Goks3n azizeguneyy ay hadi inşallah kuzumm yaa ben geçen hafta tatilde hep evdeydim onara çok net hissedince oo dedim başladı tamam şimdide 2 gündür çok az :( o yüzden çok korktum
Sinemokcu Düzensiz oluyor canım korkma benimde çok hareketliydi bi iki gün durulmuştu sonra geri devam
Goks3n Saolun valla kızlar çok korktum gerçekten içime su serptiniz Allah razı olsun 🙏 4 gözle hareketlenmesini bekliyorum. 24 temi peki en aktif döneme giriyolar ne zaman takip etmek doğrudur