Sera00 benimde aynı problemim oldu malesef ani deri gerilmelerinde oluyo . Benim göğüslerim öyle büyüdü ki ilk haftalarda, bunlar çatlak mı kaşıntıdan ölüyoru koleza olabilir mi dr dediğimde dr daha çok erken çatlak olmaz demişti 14. Hafta sütüm geldi gelmesi ile de göğüs kaşıntım azaldı.
Kolezaya benzemiyor muş bnm kaşınan kırmızılılklar.
24. Haftada deli gbi karın kaşıntısı başladı. Bio oil denedim işe yaramadı, Lierac antistrech krem de işe yaramadı. Şu an ingilteredeyim ve Boots da ecza kısmına gidip sıkıntımı anlattığımda eczacı E vitamininden zengin E45- Itch relief (kaşıntı giderici) krem verdi. Önce küçük 50ml denedim ve çok iyi gelince duş jeli ve 500ml krem boyunu aldım. Bana da o iyi geldi. Günde 2 kere kullanınca rahat ama 1 e indiğim anda .... üzüyor beni kaşıntı durumu Doğru krem ile çözebilirsin. Ama kime ne iyi gelir bilmek zor,