Nisannasell Selam güzel anneler bugün randevum vardı bu arada 15+5günlük hamileyim cinsiyeti sordum kiz dedi 12 haftalikken erkeğe benziyo ama emin değilim demişti bide bebeğin eşi önde dikkat et demişti ama bugün gittiğim doktor bebeğin eşi önde değil gayet normal dedi sizce benim bebeğim erkek mi kızmı erkek denilirse pek değişmez derler hep
Mavilianne Nisannasell Ultrason görüntüsünü yükle istersen 🌸 ilk haftalar yanılma payı sonra ki haftalara göre daha yüksek oluyor