Kızlar 6 aylık hamileyim kedim de var😻malum mart ayına giriyoruz ve eve adam bağlamışım gibi bağırıyor benim kedim🤦🏻♀️eskiden bu dönemlerde salıyordum dışarıya ama şimdi hamileyim diye yapamıyorum bunu korkuyorum dışarı çıkıp gelirse toksoplazma açısındam sıkıntı olur mu diye?siz nasıl hallediyorsunuz?