Biyolog kayramom1 ben 12 . Haftamda kabiz oldugum icin yaptiemistim. Ilaci makata sıkarken acimiyor ama içindekini cikartirken yine biraz acımıştı taş olmustu icimde🤦♀️
Ilknur_emin kayramom1 ya bende aynı dertten muzdaribim 1 haftadır tuvalete çıkamıyorum bugün artık mahvetti beni eşim eczaneye gitti lavman almaya tam üzerine denk geldi postun tuvalete girsem afedersin tas gibi çıkacak canımı çok yakacak diye korkuyorum
Deletedmom0071 Bana 11 yaşımdayken yapılmıştı hiç acımıyor büyük bir rahatlama duygusu taşıyor kendisi 😄
Deletedmom0071 kayramom1 yani bazıları cidden bir tuhaf kendileri zor doğurmuşsa illa anlatacaklar ve diretecekler zor doğuracaksın diye ne bileyim sizin sorduğunuz bu olay vs insanlar bayılıyor korkutmaya boşverin kimseyi dinlemeyin ☺️
Weewe Sevdaturhann bana normal doğumda yapmadılar. Galiba doktorun insiyatifinde bir de tahminimce benim gece yarısı yatışım yapılmıştı, doğumda yapmam konusunda az riskli görmüş olabilir 😅 akşam saatleri olsa yaptırırdı bence öff iğrenç ya 🤪
Simos44 kayramom1 kolonoskopi çektirmiştim onun öncesi bir sürü kullandık acımıyor sadece ishal kısmı acıtıyor biraz kasıldığın için ama lavman yapılırken falan 0 acı :)
Kfkf kayramom1 ben catala cıktım muayne olmaya yanımdakı kadın bagrıs cagrıs cıglık bı korktum kactım doktor dedi nereye sakin ol diye sakinleştirdi beni hiç acımadı sunu anladım kasmamak her zaman cok önemli herkesde bir degil sakin olun