Gulchirai ilk kızımın ismi Güneş benim anneme uygun , ikincisnin ismini Meray koyalım dedim eşimin annesine uygun olsun diye istemedi🤦♀️ Alya dedim onu da beğenmiyor ama yine de demiyor yok koymayacan Alya diye sadece kulağa güzel gelmiyor ağzıma yakıştıramıyorum diyor bu akşam da Esin olsun diyoo🙈