Arkadasım böyle düşünmesi esinin bnce mantıksız dr kadında olsa erkekte olsa sonucta dogum norml olursa sancı odasına erkek asistanda giriyo bayan ebede giriyo bakıyo görüyo yani herseyini yapcak bişy yok mecburiyet bu benim dogumumda basımda 4 erkrk 2 kadın vrdı ve o sancılardan sen onları faln düşünmüyosun bakmısmı bakmamısmı sorun olmuyo