Zehra333 Doktorum bu bel kalça ve bacak ağrısının bi anlamı yok hormonsal demişti . Ama uyutmaz oldu geceleri bacaklarımın ağrısı. Önceki gebeliklerimde olamamıştı . Uzanınca bile çok sızlıyor belim bacaklarım ayak bileklerim . Tıpkı düşük yaptıgım günkü sancı bu . Bi anda bi şey aktığını hissediyorum şükür akıntı . Ama az önce peçeteye kalem ucu kadar kan gördüm çok korkuyorum 😔😕
ekara Zehra333 doktora git yarın muhtemelen düşük önleyici ilaç verir. Bol bol uzan çok hareket etme.
Umutherdaimvar Zehra333 Zehra333 bende gebeliğin başından beri ayak bileklerim ağrıyor. 11.haftadan beride kalçam. Kılcal damarlar genişlediği için olabilir o kanama. Her ihtimale karşı eşiniz nöbetçi eczaneden progestan alabilir sizde içebilirsiniz önlem olarak. Benim de bayram tatilinde olmuştu doktoruma telefonla ulaşıp anlattığımda doktorum aynı şikayetten hemen progestan aldırmıştı. Ve ayaklarımın altına yüksek yastık alıp sürekli yatmıştım hepsi geçti çok şükür🙏🏻 Sizinde kötü bişey yoktur Allahın izni ile🙏🏻
Kardanadam05072013 Zehra333 7 hftalıgım bnde bugun bndende geldı akıntıyla beraber pembe leke gldı hemen doktora gittim kalp atısına baktı dusuk onleyıcı ılac verdı iyiki gelmıssın hamilelikte hıc bir renk kanama önemsiz degıl riskli dedı doktora git ihmal etme canm
Zehra333 Nursubasi kuzum akıntı su gibi beyazımsı ama peçetede minicik nokta kadar bi kan gördüm pembe gibi öyle kanlı akıntı değildi akıntı beyazımsı su gibi
Deletedmom3 Zehra333 benimde iliski sonrasi oldu ama onemsencek bisey degil kilcal damarlar catliyor hassaslasiyor dedi doktorum. Senin boyle bi durumun yoksa eger durup dururken olduysa bi doktorunla gorus bence
SdaSglm Zehra333 Bende 7. Haftada kan lekesi olmuştu bir iki gün çok az denecek kadar. Regl dönemi geldiğinde ilk zamanlar çok az kanama da yaşayanlar oluyormuş ama ne kadar doğru bilemiyorum, yine de en doğrusu muayene olmak tabii ki
Zehra333 Umutherdaimvar bende iş yerinden 10 gün daha izin aldım zaten Bayramdan beri izinliydim tv karşısında ayaklarımın altına yastık koyup yatıyorum en azından bebek tutunana kadar dinleneceğim
Deletedmom2224 Zehra333 doktora gidin mutlaka büyük ihtimalle progestan verecektir düşüğü önlemesi için
arzu_glyprk Zehra333 Zehra333 selam canım bi hafta önce aynı durumu yaşadım ve çok korktum hemen acile gittim tahlil felan yaptırdım yerleşme kanamasıymış. İlk başta pembe renkte geldi sonra kahve rengi oldu 3 günlük ilaç verdi ondan sonra geçti. Henüz 5 haftalık hamileyim. Bu haftalarda oluyormuş. Acile gitmeni öneririm ilaç takviyesi yapılır eğer yerleşme kanamasıysa
Haticemre21 Zehra333 benmde 5 6 haftalarda olmuştu ama kahverengi akıntıydı 1 2 gün sürdü doktorum kanama tarzı olursa gel demistı ama sizin risklide anladığım kadariyla hemen gidin bence