tugbaaaff ben 2 yıl oldu sigarayı bırakalı ama elektronik içiyordum 2yıldır.Hamileliğimin 5. Haftasında tiksindim zaten diğer 3 çocuğumdada aynısı olmuştu kokusu bile midemi bulandırıyor.O çok bilmiş seni azarlayan arkadaşlar varya onlara selam olsun.Zira sigara içmeyen biri içen kimseyi anlamaz.Sigara bi bağımlılıktır ve bağımlılıklar kolay bırakılamaz!!!!Terslemek yerine seni anlamayı tercih etseler bişey kaybetmezlerdi elbet.Çok canın çekiyorsa doktoruna danış inşaAllah.Bazı doktorlar günde bir iki tane olmak şartıyla izin veriyorlar.Allah yardımcın olsun.