Banu2626 Kızlar merhaba. Evde 3 tane idrar testi pozitif çıktı.Adetime 9 gün var bugun kan testinde beta hcg 175 çıktı. 3 gündür kahverengi akıntım var. Aynı durumu yaşayan var mı ? Ve rahimde kist çıktı. Kistin zararlı mı acaba ? 2 gün sonra kan testini tekrarlayacağız ama merakdan duramıyorum.
ekara Banu2626 kist genellikle hamilelikte sorun oluşturmaz. Büyüklüğünü yine doktorunuz kontrol eder. Ancak kahverengi akıntı tehlikeli olabilir. Doktorunuza yarın mutlaka uğrayın size düşük önleyici ilaç verir.
deletedmom309 Kist hamileliğe engel değildir. Hamileliğe 9 gün kala 175 çıkması, yumurtlama öncesinde hamile kaldığınızı gösteriyor sanırım yoksa adet önceki gün ya da sonraki gün ancak o sayıda oluyor betahcg. Ya da bir değil iki bebeğiniz var Allahualem 😊