Adanur 15+3 Gebeyim İki gündür kasıklarımda ve karnımda arada giren ağrılar oluyor bu normal mi yaŞayanlar bilgilendirirse sevinirim
Bsrozsamli Adanur bende de sürekli oluyor, geceleri özellikle 17+2yiz. Magnezyum verdi benim doktorum
NihanMine Adanur bunlar hiç geçmeyecek 😊 rahmin büyüdüğü için oluyor sadece sana nefes aldırmayacak kadar şiddetli be kanamalı bir Ağrı sancı değilse dert etme alış demişti doktorum 😁
ekara Adanur ben 22 haftalığım bendede oluyo bazen. Doktor magnezyum verdi onu kullanınca geçiyo ama biraz bağırsakları bozuyo. Bende artık 2-3 günde bir içmeye başladım.
Akademisyenanne Adanur 21 haftaligiz. Hala zaman zaman o agrilar oluyor. Cok normal. Rahim surekli buyume halinde cunki.