sadmom
Merhabalar ben su an 3 aylık hamileyim. Ikıncı çocuğum olacak inşallah. Birincisinde normal dogum yapmistim yine normal yapmak istiyorum. Maalesef ki çoğu doktor sudan sebeplerle sezeryana alıyor. Bana hangi doktoru önerirsiniz bu durumda?
melek013
sadmom şehir söylememişsiniz ki
aylin81
Maalesef kimsenin bir fikri yok sanırım :(
sadmom
Tecrübeli arkadaşlar yok mu? Bazı doktorlar direk sezeryan gün veriyor bazıları da normal doğumu teşvik ediyor. Fikri olan yok mu? 😦
Nur_Nur
hangi şehir hangi bölgedesiniz
Ben de istanbul için arıyorum
sadmom
Sehiri kategori bölümünden seçtiğimiz için yazmamıştım şehir: Düzce