CansuDRY Berdogan Ben 6 yıl önce 5 dozu da bitirmeme rağmen, şimdiki hamileliğim için 1 doz destekleme dozu vuralım dediler. Her yerde farklı mı uygulanıyor anlamadım ki.
Beyza1234r CansuDRY bana 3 gün dedi sonradan ama iş işten geçmişti vallahi kolum resmen felç geçirmişti daha yeni düzeliyor
CansuDRY oznuryildirim Ben de kızımda 5 doz vuruldum. 6 yıl önce. Şimdi sadece 1 tane destekleme dozu vuracağız dediler. Herkes farklı yorum yapmış. Ülke genelinde bir standardı yok mu bunun, sinir bozucu bir durum.
oznuryildirim CansuDRY iyi gene mantıklı bişey demişler bendekileri yeniden yapıcaklarmış kendilerinden haberleri yok
Daphne Beyza1234r Ben de geçen hafta aşıyı oldum. Duşa da girdim ama herhangi bir şişme morluk olmadı. Kolumda acı vardı o da bugün geçti artık hissetmiyorum üzerine yatarken.
OznurC Bende dün oldum bide dün tatilden gelmiştim direk sağlık ocağına gittim yorgunlukta vardı bide üstüne aşı bi uyku halsizlik kol ağrısı uyumuşum erkenden ☺️ Ama hemşire dozunu falan söylemedi bide ekimde geliceksin dedi ama normal rutin kontrole yani bana bir doz vurdu ve yeterlimi gördü acaba ???
Deletedmom217 oznuryildirim normalde 10 yılda tekrarlanıyor. Size 5 yıl da uygun gördülerse bu 2. gebelikten kaynaklı da olabilir tabi ki. En sağlıklı bilgi her zaman kendi doktorunuzda .
oznuryildirim Deletedmom217 yok dr demedi sağlık ocağı takip ediyor aşı sistemini 2. bebeğim ama durumuyla ilgili bişey değil
Nurcan6148 Tospikkk Ben olali bir hafta oldum hala kolumun agrisi gecmedi.Sabah kiyafetimi cikaramadim agrisindan.İlk 2 3 gun cok agridi sonra hafifledi simdi yine agriyor.
Deletedmom217 oznuryildirim Sağlık ocağı doktor hemşire vs. neyse öyle uygun görmüşler demek ki. Sonuçta koruyuculuğu kesin