Glcnelf selam canım öncelikle şunu bilki yalnız değilsin bak ben ve diğer arkadaşlarda aynı dönemden geçmişiz
Bende kızım 4 aylıkken hamile olduğumu öğrendim Türkiye’de ki doktorların aksine buradakiler emzirebilirsim hiç sorun olmaz dediler kızım 9 aylık olana kadar emzirdim sonra zar zor biberona alıştırdık ek gıdaya başladık ama İnan öyle zor diyen bir bebek ki anlatamam 1 yasında Suan ve 7.5 kilo düşün cok zor yediriyorum hele aralarda diş krizler oldu mu yemeden içmeden kesilirdi sadece mama oda günde 1-2 biberon anca
Ama şu aralar çok şükür daha iyi yiyor havale sıcak ya biraz kapının önünde biraz camın önünde arabaya bak kuşa bak derken yediriyorum halbuki masada yeme kuralımız var mu aman ne yapayım tek yesin de 🤦🏻♀️