Gzmoae merhaba anneler. 30. Haftada doktora gittim baskı ve kanama sebebiyle doktor progestan verdi. 32. Haftada kontrolde rahim ağzım 3 mm çıktı. Zaten 2,5-2 mm de doğum başlıyor ilaca devam çok yürüme dedi. 34. Haftada tekrar kontrol var rahim uzunluğuna göre ilaca devam edecekmişim. Doktor çok panik yapmadı ama ben yaptım. Böyle olan var mı?
Crn321 Gzmoae canım benim 2 cm di 19. Haftamda 😔 acılmadan dolayı amlyta aldılar simdi 21. Haftamdayım daha cok var ve ikiz gebeyim doktor 30 a kadar dayanmaya calıs kalkma ayaga dedi senin yine haftan iyi 😔
LeylaCan Gzmoae bende 31.deyim 25 ten beri böyle pek dikkat etmedim şimdi 15mm e düştü. doktorum tuvalet harici kalkış yasak dedi sürekli yatıyorum baskı hissinden bi nebze kurtuldum