BurcuMasal Bugün çatı muayenesinde suyum geldi yatışım yapıldı 13:30dan beri bekliyorum açılmam yok ne yapmalıyım tecrübeli arkadaşlar yazabilir mi?
hunilimom BurcuMasal bol çok yürü çömel kuzum bacaklarını omuz hizasında aç kalcani sağa sola kıvırır gibi hareket ettir canım imkanım varsa ılık duş beline inşallah açılman olur peki açılman varmiymis
bolathtc hurma ye pilates topu var ustunde hareketler yap merdiven in cik bol yuruyus yap bide sicak dus al
BurcuMasal 23sekerkiz Hayır acımadı hatta az açılmam vardı doktor perine masajı yapmayı tarif etti,yürüyüş yap dedi normal Doğum için ama çataldan iner inmez kanla karışık suyum gelmeye başladı
Emsl_kn Bu arada doktorlar ahududu çayını 37 haftadan önce önermiyorlar erken Doğum yaptırır diye bilginiz olsun günü gelince lazım olur belki size ☺️
bolathtc Crn321 son haftalarda arttirirsan daha iyi olur tabi ilk 3 ay önermiyolar düsük riskinden dolayi