Arkadaşlar bu aralar çok pimpirikli oldum galiba 🙂 vajinamda mı rahim girişinde mi bi bilgim yok ama böle ara ara sızlatan sancı giriyo. Hani böyle küçük tuvaletiniz olurda yapamayınca ağrı girer ya iltihap varmış gibi aynı onun ağrısını yaşıyorum . 14+3 günlğk hamileyim bu durumu yaşayan var mı ?