Kızlaaar merhaba şuan ikinci evladıma hamileyim çok şükür 🙏 Allahım hayırlısıyla ve sağlıkla sıhhatle hepimiz için kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🙏 Biz eşimle üçüncü bir evlat düşünmediğimiz için tabi Allah bilir orasına kimse karışamaz nasibi varsa elbet o da dünyaya gelecektir ama biz şuanlık 3 düşünmediğimiz için yaş da daha 28 acaba bağlatsam mı diye düşünüyorum hazır sezeryan olacakken o da aradan çıksın düşüncesine girdik bu ara ama bilemedim 🤷♀️ Bağlatsam mı yoksa sadece spiral mi olsa kararsızım???? Sizlerin fikirleri nelerdir acaba ???