Ps15 peki normal doğumu düşünen bi insana bu kötü anıları anlatmak nekadar doğru ? Adı üstünde normal doğum , olması gereken , sezeryandan nekadar iyi olduğu aşikar. Sağlık acılarından olmazsa tamam sezeryan kabul ama olabilir ihtimali varken kötü şeylerle beyin bulandırmaya gerek yok motive etmek yerine bence 🙏🏻