3310 Kızlar bebeğimi kaybettim kürtaj oldum saat 18:00 ağrılarım çok var ne zaman geçer kaç gün sürer bilgisi olan var mı
Ecrinbzkrt 3310 benımde kurtaj oldum kanamam gelınce o an agrım olmustu agrı kesıcı almıstım daha sonra hıc olmadı canım cok gecmıs olsun
ant2602 3310 adet sancısı gibi sancı olmuştu doktor ağrı kesici vermişti. İkinci günü ağrım olmadı ama panikten üzüntüden ağrım olmasada içtim sonra bıraktım.
Ecrinbzkrt 3310 valla daha 3ay oluyo kürtaj olalı benım bu ay korunmayı bıraktım artık rabbim ne zaman nasip ederse
3310 Ecrinbzkrt bebeğin kaç aylıktı kürtaj olduğunda canım benim 8 hastalıktı doktor 4 gün dikkat et enfeksiyon kapma sonrasında normal hayatına devam edebilirsin
Zehralismail Ben hemen hemen 20 gün çektim ağrı. Gaz sancıları ve kabızlıkta yaşadım. Psikolojik olarak çok etkilenmiştim. Kaç kere acillere gittik geceleri. Geçti şükür 3 su y korundum 6 ay istediğimiz halde hamile kalamadım. Rahim filmi çektirdim kürlere başlamıştım o ay hamile kaldım :) rabbim size de tekrar o duyguları nasip ettsn sağ salim kucağınıza alın bebeğinizi
3310 ant2602 Beto maşallah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaallah darısıda tüm isteyenlere inşallah 😊
Seda5892 3310 geçmiş olsun canım rabbim daha yaşatmasın benim hiç ağrım olmamıştı ama doktor zaten antibiyotik ve ağrı kesici veriyor onları ihmal etme