Tusubasa Nigdelianne ben yaşadim kıl dönmesiydi ve mecburen ameliyat oldum başka türlü çıkmıyor o malesef. Belirli bir süre iltihap akıyor sonra kanama başliyor sonra kanli iltihaba dönüyor ve koku yapmaya başlıyor bir genel cerraha görün canim
Tusubasa Nigdelianne benimde çok yeniydi derinde değildi 10 dakikalik bi operasyonla alindi çok acı sızı olmadi çabuk atlattim.