Muallimehanim Nst de sadece bebeğin kalp atışları ve sancı mı çıkıyor? Yoksa bizimde kalp atışlarımız oluyor mu?
Aysedgrlikrkmz Muallimehanim ben girdiğimde bebeğin kalp atışı ve sancı çıktı farklı uygulama var mı bilmiyorum ama ben iki kez girdim