duyguuuuuu41 kızlar 40+4 deyim sabaha kadae belim agriyip durdu duşa girdim ama yok fayda etmedi sonra kasiklarima sanci girmeye basladi dakka tuttum 7 dakka da bir sanci vuruyordu lavoboya gittiğimde nişan geldigini farkettim . ama hala sanci 7 dakkada bir geliyodu o kadar da dayanilmicak bi sanci deil. hic gecmedi dusa girdim hurma yedim falan ama hala sanci surecleri azalmadi ve her lavaboya gittiğimde nisan gelmeye devam ettigini farkediyorum neden boyle bilgisi olan var mi acaba hepinize simdiden tesekkur ederim
Hzl-arn07 duyguuuuuu41 doktora gidebilirsiniz artık 5 dakikaya düşer yakında zaten doktorlarda o dakikalarda gelin diyor hayırlı doğumlar 🤲🏻
duyguuuuuu41 Hzl-arn07 bende dussun diye bekliyrm ama öğlen saatinden beri 7 dakikada bir arada bi 5 dakika oluyo sonra gene 7 dakikaya cikiyor . acaba yuruyus yapmiyrm diye mi sure kisalmiyo suyum da gelmedi daha