semaozakdag belli olan bir durum değil yani her an herşey olabilir kontrollerini aksatma bi tuhaflık sezersen hemen hastaneye git.ben kontrole gitmiştim belimden bir ağrı girdi ama nasıl anlatamam sıramı bekleyemeden doktorumun odasına attım kendimi bi baktı 2.5 cm olmuş nst bağlasınlar dedi bi baktılar hemşireler telaşlandı bende ne olduğunu anlamaya çalışırken bi baktım yeşil örtüler ve tekelerlekli sandalye geldi 15 içinde doğumhanedeydim meğer bebeğimin kalp atışları yavaşlamış