Deletedmom00313 bir önceki adet döneminden bahsettim ben. Erkenden belirti vermiş ya, geçen ay gebelik oluşup geç döllenme olmuş olabilir. Embriyo oluşma aşamasında normal adet görmüş olabilirsin yani. O yüzden bu aya atmış olabilir tarihin. Başka bir açıklama göremiyorum bu kadar uzun süre çift çizgi çıkmasında ovulasyon testinde