Snamp Amin inşallah😍dikişim normalmiş içten iki dikişim var dıştanı söylemedı ama normal dedi. ilk ztn uyuşukluk olduğu işin ağrımadı sonra sızlamaya başladı dikişler parol verdı ama ben acıya hassas olduğum için iğne yaptırdm daha etkili oldu şimdi parol içiyorum ilk idrarı yaparken cok yanma oldu ama sonraki idrarımı yaparken bı acı olmadı ilki acıyo biraz büyük tuvalettede kendı gelımce kendını sıkmadan yapıyorum acı olmuyo. Oturamıyorum hala ben yan oturuyorum yatıyorum ama yürümemde sorunyok ınsaşlah hemen gecer emzirmeye gelımcede sütüm 3 gün gelemdı su sarı sıvı geldı cok azdı ama mama verdık kaşıkla şimdi geldi sütüm şükür ztn normal 2-3 gün gelmemesi ama sana tavsiye emzırmeden once krem al göğsüne benımkı yara oldu kanadı cok acımıştı 🙈🙈