Nursevda benimde öyleydi ne sancı var ne bir şey 39+0 ım bugün vajinal muayenede 1 cm lik açıklık var dedi doktor aöa Pazartesi ya da Salı gerçekleşir Doğum dedi bundan önce nst de bile hiiiiç sancım çıkmıyordu bugün 2 sancıya rastladık ilk kez ne zaman Doğum olur çok merak ediyorum 😧