Musel canım bende oyle zamnlarda hamıle kaldım 1 yıl 3 aylıktım mıllete gore gec kalmıs ama bana gore tam zamanıyfı hatta hamışşe kaldıktan uzunca bir sure acaba daha erken mı diye dusunuyordum 😅😅 ve pkolu hamıle kaldım eger boyle problerın yoksa olur insallah canım stres yapma yeter