Tos 17. Haftada benim bebegimin kalbinde parlaklık görüldü doktorum tek başına birşey ifade etmiyor genelde ya doguma kadar geciyor ya da dogumdan sonra geciyor veya down olan bebeklerde boyle oluyor ama down olup usg de bu tarz hic belirti vermeyip dogunca ogrenilen de var ama bir prof bir perinatalog detaylı ultrason da baksın dedi gittik perinatalog da aynı şeyi söyledi amniyosentez yapalım dedi istemedik. Amniyosentezi down mu değil mi diye yapalım dedi ona göre aldırabilirsiniz dedi başka çözümü yok down da ya doğacak ya aldıracaksınız dedi kabul etmedik. Rabbim büyük. Doktorunuz perinataloga sevk etmedi mi?