Ppinarr canım mutlaka idrar tahlili yaptır benimde öyleydi hatta herkes hamilelikte çok normal filan diyordu sonra ben dr a ya sanki ben biraz pimpirik yapıyor olabilirim ama biraz fazladan da fazla gibi diyince dr hadi o zaman bi idrara bakalım dedi enfeksiyonum çok yüksek cıktı yanma vs hicbir sıkıntım olmadığı için herkesi yaniltmisti akıntı ama 1 aydan fazladır tedavi oluyorum antibiyotik fitil şase kullandık ama hala azalma yok kültür alındı dün perşembe günü yeni tedaviye başlıyoruz ihmal etme bence benim pimpirik halim Ilkkez işe yaradı 😜