Elissaaa hastane yonlendirdigini bilmiyordum gidip kendin kayit actiriyorsun yada bizimki burda oyle oldu ikili teste girecektim aramadilar gidip ben sordum niye aramiyonuz diye 😊
kckynssna sen her ihtimale karsi git saglik ocagina oradaki aile hekimi yonlendiriyor bi hemsire yardimci oluyor kayit aciyor bilgi veriyor ilac takviye vs yardimci oluyorlar 🤗