NilayOyku Kızlar merhaba ben 16 haftalık hamileyim 2 3 hafta sonra Detaylı ya giricem özelde fiyatlar nedir ? Bilgisi olan var mı??
NihanMine NilayOyku ben üniversite hastanesinde yaptırdığım halde 200 verdim yani en uygunu buydu bide özellerde de bu fiyattan başlıyor ve yükseliyor
ipekveannesi NilayOyku ben İzmir sada hastanesinden randevu aldım önümüzdeki ay için gün verdi 135 lira + 65 lirada muayene ücreti var
NilayOyku _Kubraa53 merhaba canim aydindayim ben.. muayeneyle birlikte 350 400u bulmuştur seninde o zaman 🙊😳
_Kubraa53 @Miniksercem14 Kdr_akn isimsizbebek Kızlar ben üsküdarda hospitaltürk de yaptrdım NilayOyku Yok canım sadece 250 tl verdim
xxxxxx NihanMine ben de üniversite hastanesinde yaptıracağım ama devlet hastanesi sonuçta neden para veriyoruz ki?
ipekveannesi NilayOyku genellikle hep uçuk fiyatlar söyleniyor ben hem hastaneden hem doktorlardan çok memnunum tavsiye ederim 👍
Sedakctpe Kerem_alyadua bende duygu hastanesine gidiyorum orda detaylı ultrason varmıydı bilmiyordum. Memnun kaldın mı peki nasıldı?
NilayOyku Telefonda randevu alırken sordum ama protokolleri gereği telefonda fiyat bilgisi vermiyorlarmış... 🙄😏
Kerem_alyadua NilayOyku ekstra ücret yok sadece 290tl ödedik sonucu kendi doktrunuza gösteriyorsnz zaten renkli resmde vardı bebeğim tersti yüzünü göremedim diye 3 kere gittim sadece 290 tl ödedm