Brcdmr canım 6. Haftada bende de oldu. Bı de üstüne kabızlık da vardı. Doktor lifli gıda tuketmemi söyledi birde kuru-yas kayısı. Söylediği gibi yapınca bağırsak faaliyetleri düzene girdi ağrım da kalmadı şuan 8+2 yim. Ama 6-7.5 aradı bende çektim o sıkıntıyı. Hormon faaliyetlerinden dolayı oluyormuş