Yazgii onyargilisiniz bende oyleydim. Kontrollerimde hep özele gittim. Fakat doktorum mesai saati dışında veya haftasonu olursa doğuma gelemeyeceğini söyledi. İstanbul Sancaktepe prof. Dr. Şehit İlhan Varank hastanesini öneren çok oldu bende bı kontrole gidiyim zarar gelmez dedim ve gittiğimde çok memnun kaldım son 1ay kontrollerim o hastanede oldu ve 4 gün önce de o hastanede normal doğum yaptım. Ki gittiğimde nst de sancı çıkıyordu ama acilmam yoktu. Korktum sezeryan istedim okadar sanciyi çekemem çünkü çok uzun surecekti. Ama doktorlar okadar güzel motive ettiler ve konuştular ki cesaret verdiler. Odaları tek kisilikti. Özelden farksız. Kendilerine de söyledim devlet hastanesi ve devlet hastanesi doktorlarına karşı önyargılı olduğumu ama hepsinin yıkıldığını. Tabiki her devlet bir değildir ama arada böyle hastanelerde var