Cumartesi sezeryan oldum çok şükür bebeğim iyi ama bende gaz sıkıntısı var yürüdüm ama etkili olmadı galiba bağırsaklar çalışmıyor filan dedi doktor bağırsağı çalıştırmak için lavma filan yaptılar bogazdan hortum saldılar yavaş yavaş çalışıyormuş ama çok kötüyüm son durum ne olur bebeğimi emziremeden mama vermek zorunda kaldık yardımcı olursanız sevinirim😓